dinsdag 18 januari 2011

Cherry Magnolia



Deze kaart doet ook weer mee aan een challenge, eigenlijk twee want ik stuur het naar allesmetenoverkleurenmetderwents, met thema maak een zomers kaart. Ik vind Tilda met haar mandje kersen wel zomers toch? En ik stuur het ook naar justmagnolia challenge met als thema favorite things en aangezien ik van de zomer houd....

Welke merk het ondergrond papier is weet ik wederom niet, sorry, het stukje met het merk erop was er net afgesneden,  het kersen papier is van Graphic 45.
Magnolia ingekleurd met derwent potloden. De tekst rondje met kersjes heeft mijn dochter voor me op de computer gemaakt. 
Takken zijn gemaakt met een magnolia doohickey.  Taart rondje van de Action met distress inkt bewerkt.
Versierd met roosjes, cherry blossoms, asters, plakparels en een stukje kant van de markt.

Ik hoop dat jullie deze ook leuk vinden.

groetjes, Marlies


17 opmerkingen:

Kaatje zei

heel mooi zomers kaartje!!

groetjes,
Annika

arjette zei

Hoi hoi,

wat is ie leuk!!!!!!!!! Mooi hoor!! Succes met de challenges!!

gr. arjette.

Nicole zei

Wat een mooi kaartje. Mooi papier, leuke opzet en een mooi ingekleurde stempel. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Jaimy zei

Ik kwam via via op je blog.
wat een leuke kaartjes maak je zeg!
Ik ben volger geworden.
Dit kaartje is ook echt prachtig. Hele mooie kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Jaimy

Pop's Cards zei

This is just gorgeous fab image and gorgeous colours, thank you for joining us at Just Magnolia this week big hugs love Pops x x x

*mieke* zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
*mieke* zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.. Zag hem staan bij de challenge van Derwent!
Ben je meteen ook maar gaan volgen:-)
Groetjes Mieke

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

What a sweet and beautiful card hun. I love what you have created with this image and the pretty papers.
Hope you have had a great start in the new week.
Thank you for seeing me today dear marlies.
Love and hugs
Claudia

Dina zei

een prachtig zomers kaartje, bedankt voor het meedoen bij derwent

creationsncraftsbyarina zei

wat een mooie kaart marlies, superrr gemaakt.
doe je de volgende keer weer mee met de challenge op girlscardswolrd?
ook nu kan je weer een mooie prijs winnen.
gr arina
girlscardsworld

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

thank you dear marlies

Elaine aka Quixotic zei

Beautiful! Love the flowers.

Vintage cards and more zei

Wat een beauty is het geworden, en zo mooi geleurd!! Groetjes Sonja.

Heather Rogers zei

This is so sweet. I love the flowers, doily and pretty lacy edge. Gret job. :)
Hugs~

Inger Harding zei

Such a sweet and beautiful card!!!
So pretty, love it!! :)

♥ Hugs, Inger

Tinie zei

Wat een super lief kaartje, helemaal mijn kleuren, maar ook heel erg mooi ingekleurd.
Succes met de challenges!

Groetjes Tinie

Annemiek zei

Wat een leuk kaartje! Doe mij maar een pondje kersen hoor, heerlijk! Jammer dat we moeten wachten tot het echt zomer is! Bedankt voor het meedoen bij Derwents.